ذخیره آدرس

  • ۰
  • ۰

How Instagram Bot help You to Grow your business online | 5 Best ...

ربات بعدی که میخوایم راجبش حرف بزنیم ربات اینستاگرام کاربر مجازی است که می توانید نسخه ازمایشی ان را از لینک زیر دریافت نمایید.

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-اینستاگرام-کاربر-مجازی

 این ربات کارهای زیادی انجام میده که میخوام چند نمونه شو براتون بزارم

  • چک کردن استوری پیج دیگران بصورت انبوه
  • دارای بلک لیست در تمام زمینه ها، برای جلوگیری از تکرار
  • کاملاً اتوماتیک، با امکان زمانبندی طولانی مدت (بیشتر از 1 هفته)
  • امکان Login و Logout (ورود/خروج به اکانت ها)
  • امکان ارسال دایرکت

و خیلی موارد دیگه که حتما پیشنهاد میکنم به لینک بالا سر بزنید تا اطلاعات کاملی و از ربات به دست بیاورید 

 اینستاگرام پربازدیدترین کانال اجتماعی عالم میباشد و نسبتاًً 1 میلیارد استفاده کننده فعال دارااست. اینستاگرام را می شود به تیتر ابزاری برای تبلیغ برند ها ، شغل ها و اکانت های شخصی بهره برد. مکانی برای تعامل با دولت ها گوناگون و مورد ها دیگر. نرخ تعامل برای اخذ قیمت حقیقی وواقعی برنامه برای یوزرها مهم شد ، به همین عامل اخذ لایک در اینستاگرام بسیار حیاتی میباشد. نحوه های متعددی برای به چنگ آوردن لایک در اینستاگرام موجود است ، ولی آیتم های پرداختی نیز موجود هست. قضیه ما راجع به لایک مجانی اینستاگرام خواهد بود. ما توضیح خوا‌هیم بخشید که چه‌گونه سوای پرداخت پول ، لایک بگیرید. یکی این‌راه ها به کارگیری از وبسایت ما میباشد. می‌توانید از سیستم ما برای تست مجانی Instagram likes به کارگیری نمائید. با داخل شدن به تارنما ما ، لینک عکس و فیلدهای مقدار را مشاهده خواهید کرد. به آسانی لینک و پیوند عکس اینستاگرام خویش را وارد فرمائید یا این که اسم کاربری خویش را وارد نمائید. آن گاه تعداد لایک هایی را که می‌خواهید مانند مسئله مقدار اخذ نمایید ، وارد نمائید. خبر خوب این میباشد که ما به شما لایک حقیقی و واقعی می‌دهیم که بصورت مجانی اخذ نمایید تا شما‌را با طریق همت سیستم ما آشنا کنیم. براین اساس ، زمانی که مبادرت نمایید ، استارت به اخذ لایک های بدون پول Instagram خواهید کرد که بلافاصلهً به اکانت های اینستاگرام خویش تحویل داده می‌شوند. ما میخواهیم شما اطمینان نتیجه ها فرمایید که از یوزرها حقیقی اینستاگرام لایک حقیقی اخذ میکنید. آنان استفاده کننده جعلی یا این که ربات نیستند. شما محبوبیت پیدا می‌کنید و اشخاص بیشتری به محض آغاز پروسه پست های شمارا دوست دارا هستند. سرویس ها ما آنقدر سریع میباشد که به محض اینکه پرداخت شمارا اخذ کردیم ، توصیه شمارا در فعالیت انجام می‌دهیم و طی 30 دقیقه این مراحل شروع میشود. هنگام باز‌بینی اکانت کاربری خویش ، تفاوت را مشاهده خواهید کرد. این به طور کاملً بدون‌پول میباشد ، بدین ترتیب نیازی وجود ندارد نگران داده ها پرداخت خویش باشید. و میتوانید سرویس ها خویش را با همسالان خویش به اشتراک بگذارید.

مزایای اخذ لایک اینستاگرام چه می‌باشد؟ رسانه های اجتماعی در سالیان اخیر آوازه بزرگی کسب کرده اند. شاید بدین عامل باشد که وب با دستگاه های موبایل یا این که رسانه های اجتماعی به راحتی قابل دستیابی میباشد ، یک رویکرد ارتباطی بهتر میباشد ، البته حقیقت شناخته گردیده این میباشد که رسانه های اجتماعی امروزه بسیار دوستداشتنی و توانمند میباشند. این دستور به محبوبیت برنامه های رسانه های اجتماعی سبب شده‌است. اینستاگرام یکی‌از دوست داستنی ترین برنامه های رسانه های اجتماعی میباشد. یوزرها با محبوبیت آن استارت به کسب درآمد در اینستاگرام کرده اند. این یک حقیقت میباشد که به خصوص اشخاص پر اسم و رسم اضافه از آنچه فکر‌میکنید درآمد کسب می نمایند. مثلا ، طبق گزارش ها ، کایلی جنر برای هر پست اینستاگرام 1 میلیون دلار درآمد دارااست. این روانی میباشد! درموردش یک لحظه تاءمل کن. از این رو محبوبیت در اینستاگرام و کسب درآمد ، رؤیای اکثری از مردم بوده میباشد. نحوه های مختلفی مانند به کارگیری از برچسب ها ، ارسال منظم ، تعامل با بقیه یوزرها ، به اشتراک گذاری عکس های چشمگیر ، تعقیب کردن موضوعات فرایند موجود است. جدای از آن ، سیستم های موثری وجود دارا‌هستند که به شما یاری می‌کنند تا در برهه زمانی دوره کوتاه و با کارایی کمتر ، دوست دارید و رهروان اینستاگرام خویش را ارتقاء می دهید. ارتقاء قیمت حساب اینستاگرام وسیع ترین مزیتی که شما هنگام خرید لایک اینستاگرام گزینش میکنید ، ارتقا قیمت اکانت اینستاگرام شما خواهد بود. از‌آنجا که هرچه IG طولانی تر آزاد گردید ، اضافه دوست دارااست بها اکانت شما ارتقا یابد. لایک مستمر خواهید داشت با خرید لایک اینستاگرام ، به صورت طبیعی لایک نیز اخذ خواهید کرد. در حالی که اینستاگرام را لایک میکنید ، اشخاص حساب اینستاگرام شمارا کشف می نمایند و شمارا دنبال می‌نمایند. در دراز دوران لایک بیشتری خواهید داشت. پسندیدنها منجر ارتقاء کار در اکانت اینستاگرام شما می‌شوند همان طور که گفتیم ، لایک هایی که دارید ، اضافه دوست دارید که به دست آورید. در حالی که لایک بیشتری دارید ، عمل بیشتری در اکانت شما وجود خواهد داشت. اشخاص به اکانت شما خواهند رفت ، پستهای شمارا مانند آنان میبینند و این ادامه خواهد یافت. در رخ داشتن هر سیرتکامل سوال ، نگرانی یا این که پیشنهادی با ما تماس حاصل نمایید. ما به نیازها و ایده ها شما اهمیت میدهیم شما می‌توانید این فعالیت را از روش واتساپ ، اسکایپ یا این که از روش پست الکترونیکی انجام دهید. چه‌گونه لایک های اینستاگرام را هک کنیم ما شایسته ترین سایتی برای ارائه شایسته ترین ابزار هک بدون‌پول اینستاگرام لایک برای یوزرها خویش هستیم. شما می‌توانید فارغ از بازبینی ، از این خدمت برای اخذ هک بدون پول برای لایک های اینستاگرام به کارگیری نمایید. این هک کردن علیه کسی وجود ندارد بلکه برای خویش بستر اجتماعی میباشد. ما از شایسته ترین کمکی ها و افتتاح ها برای ارائه تعداد نامحدودی لایک اینستاگرام به مشتریان خویش استعمال می‌کنیم. پسندیدن مجانی با بالاترین کیفیت شخصیت را به اکانت شما بیش تر مینماید. اشخاص بیشتری رغبت دارا‌هستند ذیل تأثیر هک برنامه کادو اینستاگرام شما قرار بگیرند. 

  • ۹۹/۰۳/۲۴
  • بهــ ــار..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی