ذخیره آدرس

  • ۰
  • ۰

می توانید پخش مستقیم اینستاگرام زنده خود را با فیلترهای چهره ادویه کنید. این ویژگی به شما امکان می دهد لوازم جانبی ، کلاه ، ستاره ، نور رنگین کمان و بسیاری جلوه های ویژه دیگر را در قسمت بالای صورت خود اضافه کنید. این به لطف پیشرفت های موجود در تشخیص چهره و هوش مصنوعی است.

برخی از فیلترهای چهره ایستا هستند ، در حالی که بعضی دیگر با باز کردن دهان ، سر خود را تغییر می دهند و با بینندگان صحبت می کنند. اینستاگرام به طور مرتب فیلترهای خود را به روز می کند ، بنابراین هرگز گزینه های خود را از دست نخواهید داد ،

برای استفاده از فیلتر صورت ، در قسمت گوشه سمت راست و پایین ، در کنار قسمت نظرات ، شکلک صورت را ضربه بزنید. شما می توانید این کار را قبل یا هنگام پخش اینستاگرام لایو انجام دهید.

سپس می توانید از فیلترهای مختلفی انتخاب کرده و برای فعال کردن آن ، روی هر فیلتر ضربه بزنید.

نحوه ارسال فیلم زنده به طور مستقیم

پس از زنده بودن ، می توانید بر روی نماد فلش یا مستقیم در پایین صفحه ضربه بزنید تا فیلم های زنده خود را به دوستان بفرستید. دوستان در صورت پخش آنلاین ، در صورت پخش آنلاین ، دوستان این ویدیو را مشاهده می کنند. پس از پایان فیلم ، به دوستانتان اطلاع داده می شود که جریان زندگی شما به پایان رسیده است.

همچنین می توانید یک فیلم زنده را به همان روش برای دوستان ارسال کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که روی نماد پیکان یا مستقیم ضربه بزنید تا آن را برای دوستان خود ارسال کنید.

نحوه پایان فیلم زنده

هنگامی که شما آماده پایان فیلم زنده هستید ، روی "پایان" در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.

سپس می توانید ببینید که چند نفر برای پخش شما تنظیم شده اند.

می توانید در گوشه بالا سمت راست ، ذخیره کنید ، تا فایل ویدیویی را در دوربین خود ذخیره کنید ، یا آن را در داستان خود به اشتراک بگذارید. با این حال ، نظرات و واکنش ها در مورد فیلم شما ذخیره نمی شوند.

اگر نمی خواهید ویدیو را ذخیره کنید ، آن را به سادگی از بین ببرید.

نکاتی برای ایجاد یک پخش موفقیت آمیز

چگونه پخش زنده موفق را انجام می دهید؟ در اینجا چند نکته سریع که باید بدانید آورده شده است.

1. هدف پخش زنده خود را مشخص کنید

هر پخش ویدیوی زنده باید با یک برنامه شروع شود.

به این فکر کنید که امیدوارید به چه چیزی برسید و چرا محتوای شما برای مخاطبان شما ارزشمند خواهد بود.

برخی از جلسات ویدئویی زنده جلسات پرسش و پاسخ ، افشای محصول ، اعلان های مسابقه و پخش را ارائه می دهند. اگر آنها فقط از طریق جلسه زنده می توانند اطلاعات را بیاموزند ، این یک روش عالی برای ایجاد انگیزه در مورد پیروان است.

به عنوان مثال ، اگر شما یک جلسه پرسش و پاسخ را برگزار می کنید ، پیروان به دلیل فرصتی که می توانند از شما سؤال بپرسند و اطلاعات اختصاصی را یاد بگیرند ، انگیزه خود را برای پخش از این برنامه بررسی می کنند.

همچنین می توانید یک مهمان یا یک تأثیرگذار را برای جذاب کردن فیلم زنده خود داشته باشید.

2. جلسه زنده خود را از پیش تبلیغ کنید

چگونه بیشترین تعداد بیننده را بدست می آورید؟

بگذارید طرفداران شما تاریخ و زمان پخش شما را از قبل بدانند. ارسال یک ایمیل یا ارسال یک پست! بعلاوه ، این کلمه را در دیگر حساب های رسانه های اجتماعی خود پخش کنید.

به این ترتیب ، تعداد پیروان زمان زیادی را برای آن اختصاص می دهند.

 

البته این می تواند بسیار زمان بر باشد. بنابراین ، هنگامی که نوبت به اجرای جلسه زنده خود در رسانه های اجتماعی می رسد ، استفاده از یک پلت فرم مدیریت همه جانبه رسانه های اجتماعی مانند Sked را برای برنامه ریزی و انتشار خودکار پست های خود ، بسیار آسان تر خواهید یافت. این کار باعث صرفه جویی در زمان شما خواهد شد زیرا می توانید در عرض چند دقیقه تبلیغات خود را در اینستاگرام ، فیس بوک ، پینترست و توییتر تنظیم کنید (به زودی).

برای امتحان کردن آن ، وارد حساب Sked خود شوید (یا در صورت نداشتن یک نسخه آزمایشی رایگان ثبت نام کنید) ، سپس روی Upload Posts (کلیک کنید به زیر) کلیک کنید.

در مرحله بعد ، حساب های مناسب برای ارسال را انتخاب کنید. می توانید تصویر خود را در فیس بوک ، اینستاگرام و پینترست ارسال کنید (توجه: ارسال گروهی بسته به نوع آپلودی که می خواهید ارسال کنید محدود است). قالب ارسال محتوای خود را در سمت چپ داشبورد خود انتخاب کنید (به عنوان مثال: ارسال تک عکس ، چند تصویر / ارسال چرخ فلک ، داستان یا فیلم).

اگر ترجیح می دهید همان رسانه را در تمام کانالهای خود ارسال کنید گزینه "همان رسانه را از طریق کانال ها" در سمت راست تغییر دهید تا اینکه رنگ آبی شود.

بعد ، رسانه مورد نظر خود را بارگذاری کنید. این کار را می توان از طریق رایانه ، Google Drive ، Dropbox ، URL اینستاگرام یا ادغام Canva Sked انجام داد. روی "ادامه" کلیک کنید

پس از بررسی پستهای آپلود شده خود ، روی "ادامه" کلیک کنید تا به ویرایش تصویر بروید. در اینجا می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و با افزودن متن و فیلترها از طریق نماد ویرایش ، تصویر خود را ویرایش کنید.

این کار ویرایشگر تصویر را باز می کند و به شما امکان دسترسی به انواع ابزار و افکت ها را می دهد (به زیر دایره سبز مراجعه کنید) که می توانید برای ایجاد زیبایی شناسی منحصر به فرد خود استفاده کنید.

برای مثال مانند فیلترها

برای ادامه شرح ، کاربر ، موقعیت مکانی و برچسب گذاری محصول و برنامه ریزی ، روی "ادامه" در سمت راست بالای داشبورد خود کلیک کنید.

در آخر ، برای تکمیل مراحل انتشار ، روی "ایجاد پست" در سمت راست بالای داشبورد خود کلیک کنید.

PRO TIP: اگر می خواهید تصویری برای تبلیغات خود ایجاد کنید که واقعاً چشم را به خود جلب کند ، روی گزینه Create banner with Canva در بالا کلیک کنید. شما قادر خواهید بود تا از همه ابزارهای قدرتمند طراحی گرافیکی Canva برای برجسته کردن تصویر خود استفاده کنید - همه از داخل Schedugram. در این پست وبلاگ دستورالعمل های گام به گام پیدا خواهید کرد.)

3. با بینندگان درگیر شوید

هدف اصلی پخش شما تعامل با طرفداران شماست!

شما می خواهید با آنها ارتباط برقرار کنید و برقرار کنید. و چه راهی بهتر از این با ارائه فرصت برای تعامل زنده.

4. ضبط یک فیلم تست

اگر اولین بار است که شما یک جلسه ویدئوی زنده را میزبانی می کنید ، آزمایش دقیق صدا و کیفیت فیلم شما ایده خوبی است.

پیش زمینه بصری دلپذیر و ساده ای پیدا کنید که خوانندگان را از پیام شما منحرف نکند. همچنین برای به حداکثر رساندن کیفیت صدا و به حداقل رساندن حواس پرتی باید یک منطقه آرام پیدا کنید.

هنگامی که منطقه خوبی پیدا کردید ، یک فیلم تست کنید. روشنایی و کیفیت صدا را در فیلم بررسی کنید. آیا در فیلم تست خیلی روشن یا خیلی تاریک به نظر می رسد؟ آیا می توانید پیام خود را به وضوح بشنوید؟

قبل از موعد آماده شوید ، بنابراین در جلسه خجالت نمی کشید.

و ، به یاد داشته باشید که تلفن خود را شارژ کنید!

Instagram Live Streams Can Now be Watched on the Web | Beebom

  • ۹۹/۰۳/۲۹
  • بهــ ــار..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی