ذخیره آدرس

  • ۰
  • ۰

امروزه ، بیشتر سازمانها بخشی از عملیات خود را به دیجیتالی شدن منتقل کرده اند ، اگرچه می توان تعجب آور بود که بسیاری از بنگاهها هنوز به فرآیندهای تحت الحاق دستیابی به صفحه گسترده های اکسل وابسته هستند.

برای درک چالش های تلاش برای ارتقاء سیستم های دیجیتال موجود با تجزیه و تحلیل داده ها ، هوش مصنوعی و PD ، باید واقعیت های فرآیندهای یک سازمان را بررسی کنیم.

نحوه کار فرایندها:

فرایندها به متن آنها حساس هستند.

هر اجرای فرایند بسته به عوامل مختلفی ، مانند ،

محیط

زمان روز

محصولات یا خدمات مرتبط

این فرایند با تصمیماتی که با تکیه بر داده های خارجی محیط زیست هدایت می شوند ، هدایت می شود

فیلم اتوماسیون فرآیند را از اینجا مشاهده کنید.

در مقابل ، وظایفی که توسط rpa  انجام می شود ، مستقل از متن هستند و می توانند به سادگی تعریف شوند. به طور معمول ، سازمانها وظایف عملی را مستند دارند.

آنچه آنها ندارند این است:

نه چرا آنها را انجام دهیم

وقتی که آنها را انجام ندهید

در صورت بروز یک استثنا چه باید کرد.

فیلم Task Automation را اینجا مشاهده کنید.

قوانین تجزیه و تحلیل از دست رفته و اکتشاف تصمیم گیری لازم برای اجرای یک فرایند در رؤسای کارکنان عملیات است و به روش رسمی نوشته نشده است.

ابزار اصلی اتوماسیون اولیه فقط روشهای عملکردی استاندارد "شما" را ضبط می کند. مطالعات تحلیل کار نشان داده است که این کمتر از 25٪ از عملیات انجام شده و به طور معمول کمتر از 12٪ از تلاش مورد نیاز است. به عنوان فرآیندهای حساس به متن ، شما به فن آوری احتیاج دارید که به شما کمک می کند تا به جای نیاز به گرفتن همه چیز در پیشبرد ، مسیر اتوماسیون خود را شروع و تکامل دهید.

اطلاعات بیشتر تحلیلی از نسل جدید ابزارهای هوش مصنوعی ، زمینه مشتری و تجارت شما را نادیده نمی گیرد. این می تواند روند کلی در مجموعه داده های بزرگ را نشان دهد اما تصمیم گیری های موثقی برای موقعیت های خاص ندارد.

هوش مصنوعی + + با اتوماسیون هوشمند برابر نیست.

اتوماسیون فرایند پایان و پایان کار نتایج فراتر از معیارهای موفقیت / شکست را بدست می آورد. با مراجعه به rpa (اکشن) و هوش مصنوعی (تجزیه و تحلیل) شما از بین چهار پایه اتوماسیون هوشمند دو مورد از دست نمی دهید ، دو مورد از چهار ربع که امکان اتوماسیون حلقه بسته را دارند. ابزار تجزیه و تحلیل و اقدام همچنین به فن آوری های اضافی برای سنجش و تصمیم گیری نیاز دارد که همانطور که در بالا مشاهده شد استفاده شود.

(1) اتوماسیون وب ویژوال و آزمایش UI

دستورات بصری UI و اتوماسیون مرورگر UI.Vision PDK به طراحان وب و توسعه دهندگان کمک می کند تا طرح وب سایت ها و عناصر بوم را تأیید و تأیید کنند. UI.Vision PDK می تواند تصاویر و متن موجود در عناصر بوم ، تصاویر و فیلم ها را بخواند و تشخیص دهد.

UI.Vision PDK می تواند پنجره مرورگر را به منظور تقلید قطعنامه های مختلف تغییر اندازه دهد. این امر به ویژه برای تست چیدمان ها در قطعنامه های مختلف مرورگر و تأیید اعتبار برنامه های کامل موبایل ، وب و بومی مفید است.

(2) اتوماسیون دسک تاپ ویژوال برای Windows ، Mac و Linux

UI.Vision PDK نه تنها می تواند همه چیز را در مرورگر وب مشاهده و خودکار کند. همچنین از این فناوری برای تشخیص خودکار دسکتاپ خود از فناوری تشخیص تصویر و متن استفاده می کند (اتوماسیون فرایند خراش دادن صفحه) چشم های UI.Vision از طرف rpa می تواند تصاویر و کلمات را در دسک تاپ شما بخواند و UI.Vision دستهای rpa می توانند با کلیک ، حرکت ، کشیدن و رها کردن و تایپ کردن ، روی تصاویر و کلمات روی رایانه رومیزی خود را بخوانند.

ویژگی اتوماسیون دسک تاپ نیاز به نصب ماژول های نرم افزاری UI.Vision PDK نرم افزار رایگان (XModules) UI.Vision PDK دارد. این یک نرم افزار جداگانه است که برای ویندوز ، مک و لینوکس در دسترس است. این "چشم" و "دست" را به UI.Vision PDK اضافه می کند.

(3) سلنیوم IDE ++ برای اتوماسیون وب ترکیبی

نرم افزار رایگان نرم افزار PD شامل دستورات استاندارد سلنیوم IDE برای اتوماسیون عمومی وب ، تست وب ، پر کردن فرم و ضبط وب است. اما UI.Vision PDK دارای فلسفه طراحی متفاوتی نسبت به سلنیوم IDE کلاسیک است. این یک ابزار ضبط و پخش مجدد برای آزمایش خودکار درست مانند سلنیوم IDE کلاسیک است ، اما حتی بیشتر آن یک "چاقوی ارتش swiss" برای اتوماسیون وب عمومی است مانند خراش دادن وب Selenium IDE ، خودکار بارگذاری پرونده ها و پر کردن فرم تکمیل خودکار. بنابراین ویژگی های بسیاری دارد که IDE کلاسیک (نمی خواهد) از آن برخوردار باشد. به عنوان مثال ، می توانید ماکروهای خود را مستقیماً از طریق مرورگر به عنوان نشانک اجرا کنید یا حتی آنها را در وب سایت خود تعبیه کنید. اگر فعالیتی وجود دارد که باید بطور مکرر انجام دهید ، فقط یک ماکرو وب برای آن ایجاد کنید. دفعه بعد که باید این کار را انجام دهید ، کل ماکرو با کلیک یک دکمه اجرا می شود و کار را برای شما انجام می دهد.

این صفحه نمایش کوتاه نحوه خودکار سازی فرم پر کردن در وب سایت ocr آنلاین ما با UI.Vision PDK را نشان می دهد. ماکرو را ضبط می کنیم ، یک دستور PAUSE (3 ثانیه) را به صورت دستی وارد می کنیم و سپس دوبار ماکرو را دوباره پخش می کنیم.

UiPath Named a Leader in the 2019 Gartner Magic Quadrant for RPA

پشتیبانی فنی از نرم افزار کاربر مجازی رایگان بوده و در صورت مشاهده مشکلات برنامه نویسی در عملکرد نرم افزار، این تیم حرفه ای سریعاً برای رفع آن اقدام کرده و در قالب آپدیت های دوره ای نسخه های اصلاح شده را در دسترس مشتریان قرار خواهند داد. اما در مورد آموزش های بعد از خرید، مثالی از خرید یک خودرو را در نظر بگیرید که با یک دفترچه راهنما ارائه می گردد اما همه می دانند که با خواندن دفترچه راهنمای خودرو، هیچکس به راننده ای ماهر تبدیل نخواهد شد. این شرکت سعی کرده است که با ارائه راهنمای جامع نرم افزار و فیلم های آموزشی متعدد مسیر یادگیری را برای شما هموار کند اما می داند که احتمالاً این موارد کافی نخواهند بود، لذا ساز و کاری را فراهم کرده اند که با صرف هزینه بتوانید از 1 ساعت آموزش تخصصی بصورت ویدئو سفارشی (دقیقاً در مورد ماکرویی که خودتان نیاز به ساختن آنرا دارید ) بهره ببرید.

  • ۹۹/۰۴/۰۶
  • بهــ ــار..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی